Besvara Finland-Samfundets Likabehandlingsenkät!

0

Ber vi dig att besvara vår likabehandlingsenkät till medlemmarna av Finland-Samfundet!

I samband med mer omfattande likabehandlingsarbete kartlägger Finland-Samfundet just nu hur lika alla behandlas i dess verksamhet. På basis av kartläggningen tar
vi fram en likabehandlingsplan för Finland-Samfundet år 2024. Nu vill vi höra vad våra medlemmar anser om hur lika de behandlas i Finland-Samfundets verksamhet. Du kan framföra dina tankar och åsikter genom att besvara en elektronisk likabehandlingsenkät som du hittar via den här länken.

Genom att satsa på likabehandlingsarbete vill Finland-Samfundet se till att så många som möjligt har lika möjligheter att delta i föreningsverksamheten och dra nytta av våra tjänster. En annan avsikt med arbetet är att öka öppenheten och tillförlitligheten av verksamheten på Finland-Samfundet.

Likabehandlingsenkäten är avsedd för Finland-Samfundets registrerade person- och organisationsmedlemmar. Du besvarar den totalt anonymt och det tar dig cirka 5–15
minuter. Enkäten är öppen till och med den 28 juni, 2024. Genom att besvara enkäten ger du oss värdefull information om likabehandlingen i vår verksamhet.

Likabehandlingsenkät till Finland-Samfundets medlemmar

Om du har frågor angående likabehandlingsenkäten eller planen kan du kontakta oss via e-post: sonja.sorri@suomi-seura.fi.