Vastaa Suomi-Seura ry:n yhdenvertaisuuskyselyyn!

Pyydämme vastauksia Suomi-Seura ry:n jäsenille suunnattuun yhdenvertaisuuskyselyyn!

Osana laajempaa yhdenvertaisuustyötä Suomi-Seura kartoittaa yhdenvertaisuuden toteutumista yhdistyksen toiminnassa. Kartoituksen perusteella laadimme Suomi-Seuran yhdenvertaisuussuunnitelman kuluvan vuoden aikana. Nyt haluaisimme kuulla jäsenistömme mielipiteitä yhdenvertaisuuden toteutumisesta toiminnassamme! Voit kertoa meille ajatuksesi aiheesta vastaamalla sähköiseen yhdenvertaisuuskyselyyn, jonka löydät tästä linkistä.

Yhdenvertaisuustyöhön panostamalla pyrimme takaamaan, että mahdollisimman monella olisi yhdenvertainen mahdollisuus osallistua yhdistyksen toimintaan ja hyötyä sen palveluista. Lisäksi yhdenvertaisuustyön tarkoituksena on vahvistaa toiminnan avoimuutta ja luotettavuutta. Yhdenvertaisuuskysely on suunnattu kaikille henkilö- ja yhteisöjäsenillemme. Kysely toteutetaan täysin anonyymisti ja siihen vastaamiseen kuluu noin 5–15 minuuttia. Kysely on auki 28.6.2024 asti. Osallistumalla kyselyyn annat meille arvokasta tietoa toimintamme yhdenvertaisuustilanteesta.

Suomi-Seura ry:n yhdenvertaisuuskysely

Mikäli sinulla on kysyttävää yhdenvertaisuuskyselyyn tai -suunnitelmaan liittyen, voit olla meihin suoraan yhteydessä sähköpostitse: sonja.sorri@suomi-seura.fi.