Liity jäseneksi

Suomi-Seura ry:llä on sekä henkilö- että yhteisöjäseniä ympäri maailmaa.
Suomi-Seuran jäsenyys on avoin kaikille ulkosuomalaisuudesta kiinnostuneille. Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden kerrallaan (1.1. – 31.12.). Voit ostaa jäsenyyden myös lahjaksi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!

Muistathan ilmoittaa yhteystietojesi ja muiden jäsenyyteen liittyvien asioiden muutoksista:
Henkilöjäsenen osoitteenmuutos-lomakkeella>
tai sähköpostitse: info(at)suomi-seura.fi

Henkilöjäsenyys

Suomi-Seura ry:n henkilöjäsenenä saat monia rahanarvoisia etuja:

Liity jäseneksi verkkokaupassa

Valitse haluamasi jäsenyystyyppi ja siirry verkkokauppaan. Täytä asiakastiedot ja maksa jäsenyys. Lähetämme sinulle jäsenkortin ja uusimpia Suomen Silta -jäsenlehtiä.

Liity jäseneksi liittymislomakkeella

Täytä sivun alareunassa oleva liittymislomake ja lähetä se meille. Postitamme sinulle laskun, jäsenkortin ja uusimpia Suomen Silta -jäsenlehtiä.

Liity jäseneksi paikallisen edustajan kautta

Jäsenmaksun maksaminen paikallisen edustajan kautta ja tilinumeromme

Suomi-Seuran jäsenyys lahjaksi

Lähetä lahjan saajan yhteystiedot sekä omat yhteystietosi sähköpostilla toimistoomme:
info(at)suomi-seura.fi
Postitamme maksajalle laskun ja uudelle jäsenelle jäsenkortin sekä uusimpia Suomen Silta -jäsenlehtiä.

Yhteisöjäsenyys

Suomi-Seuran yhteisöjäseniksi ovat tervetulleita ulkosuomalaisuutta edistävät oikeuskelpoiset yhteisöt.

Tietoa yhteisöjen jäseneduista ja -maksuista>

Ulkosuomalaisyhteisöjen tietojen päivitys – Suomi-Seura

Yritysjäsenyys

Teemme mielellämme yhteistyötä strategiamme ja arvojemme mukaista palvelua tarjoavien yritysten kanssa. Ota yhteyttä ja kysy lisää: info(at)suomi-seura.fi
Tietoa yritysjäsenmaksuista>

Lähettämiäsi tietoja käytetään jäsensuhteen hoitamiseksi. Käsittelemme tietojasi jäsen- ja yhteisörekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jäseneksi liittymislomake:

Osoiterivi 1