Jäsenyys

Suomi-Seura ry:llä on sekä henkilö- että yhteisöjäseniä ympäri maailmaa.
Suomi-Seuran jäsenyys on avoin kaikille ulkosuomalaisuudesta kiinnostuneille. Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden kerrallaan (1.1. – 31.12.). Voit ostaa jäsenyyden myös lahjaksi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme!

Lisätietoja jäsenyyksistä ja yhteydenotot jäsensihteeriin toimistossamme:
info(at)suomi-seura.fi
Henkilöjäsenen osoitteenmuutosilmoitus -lomake

Henkilöjäsenet

Suomi-Seura ry:n henkilöjäsenenä saat monia rahanarvoisia etuja:

Jäsenmaksut

Liity jäseneksi verkkokaupassa

Valitse ylhäältä haluamasi jäsenyystyyppi ja siirry verkkokauppaan. Täytä asiakastiedot ja maksa jäsenyys. Lähetämme sinulle jäsenkortin ja uusimpia Suomen Silta -jäsenlehtiämme.

Liity jäseneksi liittymislomakkeella

Täytä alla oleva liittymislomake ja lähetä se meille. Postitamme sinulle laskun, jäsenkortin ja uusimpia Suomen Silta -jäsenlehtiämme.

Suomi-Seuran jäsenyys lahjaksi

Lähetä lahjan saajan yhteystiedot sekä omat yhteystietosi sähköpostilla jäsensihteerillemme: info(at)suomi-seura.fi

Yhteisöjäsenmaksut
Ulkosuomalaisyhteisöjen tietojen päivitys – Suomi-Seura

Yritysjäsenmaksut ja ota yhteyttä: info(at)suomi-seura.fi

Lähettämiäsi tietoja käytetään jäsensuhteen hoitamiseksi. Käsittelemme tietojasi jäsen- ja yhteisörekisterin tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Jäseneksi liittymislomake:

Osoiterivi 1