28.5.2024 Puheenjohtaja Pekka Saurin digitreffit

Pekka Sauri, digitreffit 28.5.2024 klo 19 8Suomen aikaa

Aika: 28.5.2024, klo 19.00 – 20 (Suomen aikaa)
Paikka: Verkossa (Zoom)
Ilmoittautuminen 27.5.2024 klo 12 (Suomen aikaa) mennessä.

Tervetuloa digitreffeille puheenjohtaja Pekka Saurin kanssa kuulemaan ja keskustelemaan Suomi-Seura ry:n ajankohtaisista asioista.  Toukokuun digitreffien aiheena on Suomi-Seuran talous ja toiminta vuonna 2024. Toimintavuoden tavoitteena on muun muassa päivittää Suomi-Seuran palvelukonsepti ja säännöt vastaamaan muuttunutta toimintaympäristöä ja pieneneviä resursseja. Tilaisuudessa kuulemme mielellämme toiveita jäsenpalveluidemme kehittämiseksi sekä miten voisimme entistä paremmin hyödyntää sähköisiä viestintäkanavia toiminnassamme. Kaikki hyvät ideat ovat tervetulleita!

Digitreffit järjestetään verkkotilaisuutena Zoomissa ja saat siihen linkin ilmoittauduttuasi. Muista tarvittaessa tarkistaa sähköpostisi Tarpeettomat ja Roskaposti -kansiot.

Kaikissa Suomi-Seuran tilaisuuksissa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.
Lue lisää:  Suomi-Seura ry:n turvallisemman tilan periaatteet

Ilmoittaudu tilaisuuteen 27.5. klo 12 mennessä (Suomen aikaa)
tästä linkistä (Webropol)

Tavataan linjoilla!