Uusi jäsenetu: 20% alennus Asianajotoimisto Johanna Niskasen palveluista

Asianajotoimisto Johanna Niskanen tarjoaa oikeudellista neuvontaa perhe ja perintöoikeudellisissa asioissa.  Johanna Niskanen toimittaa esimerkiksi perunkirjoituksia sekä osituksia -ja perinnönjakoja. Johanna Niskanen laatii lisäksi myös erilaisia asiakirjoja, kuten testamentteja, avioehtosopimuksia, edunvalvontavaltakirjoja, lahjakirjoja sekä kauppakirjoja. Johanna Niskanen avustaa ja konsultoi asiakkaita perunkirjoitukseen, ositukseen –ja perinnönjakoon liittyvissä kysymyksissä, sekä toimii myös tarpeen mukaan käräjäoikeuden määräämänä pesänselvittäjänä -ja pesänjakajana. Johanna Niskanen avustaa asiakkaita lisäksi lasten huoltoon, tapaamiseen ja elatukseen liittyvissä asioissa.

Asianajotoimisto Johanna Niskasella on kattava yhteistyöverkosto Espanjassa, mikä mahdollistaa toimeksiantojen sujuvan hoitamisen myös Suomen ulkopuolella. Johanna Niskasella on valmius tavata asiakkaita myös Espanjassa erikseen sovittavana ajankohtana.

Suomi-Seuran jäsenet saavat -20 %:n alennuksen asianajaja Johanna Niskasen palkkiosta. Tutustu Asianajotoimisto Johanna Niskasen palveluihin täällä.

Kaikki Suomi-Seuran jäsenedut löydät täältä.