Jäsenetu: Suomen Hostellijärjestö

Kuva: Laivahostel S/S Bore palkittiin 2022 Suomen parhaana hostellina.

Suomen Hostellijärjestö

Majoitusetu Suomen hostelleissa
10 % alennus majoituksestasi Hostellijärjestön verkoston hostelleissa ympäri Suomea. Hostellit tarjoavat vastuullista, uniikkia ja yhteisöllistä majoitusta kaikille matkailijoille. Alennuksen saat, kun varaat osoitteen www.hostellit.fi kautta tai suoraan hostelliin.

Kotimaan hostellikortti maksutta
Kotimaan hostellikortilla saat 10% alennuksen majoituksestasi hostelleissa Suomessa, tietoa edullisista majoitusvaihtoehdoista sekä muita korttietuja.

Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan
Kansainvälinen hostellikortti on jäsenyytesi maailmanlaajuiseen Hostelling International (HI) –hostelliverkostoon, joka kattaa yli 3000 hostellia noin 60 maassa. Kansainvälisellä hostellikortilla saat vähintään 10 % majoitusalennuksen kaikissa HI-hostelleissa Suomessa ja ympäri maailman sekä erilaisia matkailullisia etuja kotimaassa ja ulkomailla.

Hostellit.fi
Facebook.com/hostellijarjesto