Avustus Suomi-koulujen alueellisille koulutuspäiville

Suomi-Seuran kautta voi hakea Opetushallituksen myöntämää avustusta Suomi-koulujen alueellisille koulutuspäiville. Koulutuspäivien järjestäjänä voi olla joko yksittäinen Suomi-koulu, alueen Suomi-koulut yhdessä tai erikseen tätä tarkoitusta varten perustettu yhdistys tai vapaamuotoinen työryhmä.

Avustusta alueellisille koulutuspäiville voi hakea joko keväällä tai syksyllä. Vuoden 2024 hakuaika on keväällä 28.4.2024 ja syksyllä 15.10.2024 mennessä.

Avustuspäätös ilmoitetaan hakijalle joko sähköpostitse tai kirjeitse. Syksyllä myönnetyt avustukset maksetaan joulukuun puoleen väliin mennessä, kevään avustukset elokuun loppuun mennessä.

Saadusta avustuksesta on annettava tiliselvitys avustuspäätöksessä mainittuun päivään mennessä alla olevalla lomakkeella.

Käsittelemme avustuslomakkeiden henkilötietoja Avustusten tietosuojaselosteen mukaisesti.

HAKULOMAKE (Suomi-koulujen alueelliset koulutuspäivät)

TILISELVITYSLOMAKE (Suomi-koulujen alueelliset koulutuspäivät)