Tue toimintaamme

Puhemiehistön kevätkokouksen osana koordinaatiotapaaminen 24.1.2019 ulkoministeriön kansalaispalvelujen kanssa.

Ulkosuomalaisparlamentin (USP) kaikille sen säännöt hyväksyneille ulkosuomalaisyhteisöille avoimeen toimintaan ei sisälly maksuja tai taloudellisia velvoitteita. Parlamentin edunvalvontatyötä maailman USP-alueidensa mandaateilla tekevät puhemiehistöt jäsenet toimivat vapaaehtoispohjalta.

Ulkosuomalaisyhteisö joka on kiinnostunut osallistumaan toimintaan: katso Miten mukaan? – Ota yhteyttä

Toiminnan tukeminen jäsenyydellä

Ulkosuomalaisparlamentin toimintaa voi kuitenkin halutessaan tukea liittymällä USP:ia ylläpitävän Suomi-Seura ry:n jäseneksi. Seura on ainut suomalaisia maailmalla edustava, heidän asioitaan hoitava asiantuntija-, neuvonta-, palvelu- ja etujärjestö. Suomi-Seuran esite kertoo palveluistamme.

Henkilön jäsenyys itselle tai perheenjäsenelle tai nuorisojäsenyys on myös hieno lahja. Järjestöt pääsevät nauttimaan jäseneduista jäsenhinnoin jotka joustavat jäsenmäärän mukaan. Jäsenyydestä riippumatta, ulkosuomalaisparlamentti on kaikkien ulkosuomalaisten asialla.

Tutustu toimintaamme

Tutustu toimintaamme tilaamalla Suomi-Seuran Uutiskirje! Se on maksuton, ja välittää kerran kuussa kaikille ulkosuomalaisille ja Suomesta kiinnostuneille ajankohtaisia uutisia ja hyödyllisiä tietoja. Niihin kuuluvat myös ulkosuomalaisparlamentin edunvalvonnan kohokohdat. Postituslistalle liittyminen, sen päivitys ja poistuminen on helppoa.

USP-yhteisön antaman, ulkosuomalaisen yhteisönne sähköposti-osoitteen lisäämme postituslistalle automaattisesti. Kannattaa siis tarkistaa, onko yhteystiedoissanne päivitettävää, aina kun USP-yhteyshenkilö tai muu yleisosoitteenne vaihtuu (info@usp.fi).