Utlandsfinländarparlamentet är i Facebook

(direkt adress: facebook.com/Ulkosuomalaisparlamentti) Dessutom i Facebook finns också utlandsfinländarparlamentets egen evenemangsida: UFP session 2020.

→ Välkommen att lämna hälsningar och bilda nätverk!

Dessa UFP regioner har sitt eget Facebook grupp: USP:n Etelä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän alueen suomalaiset (UFP:s Sydeuropa, Afrika och Mellan-Östern region finländare) ja Finnish Expatriate Parliament Canada Region.

Till alla öppet Facebook-grupp Suomi Maailmalla – Finland i Världen / Worldwide är avsedd till utlandsfinländarsamfund för informering om evenemang och diskussion. Alla FB användare kan se gruppets texter och kommentarer och också andra än gruppets medlemmar kan ‘tycka om’ dem. Endast gruppets medlemmar kan göra uppdateringar till gruppets ‘vägg’ och kommentera.