Siivet vievät, juuret Suomessa – Suomi-Seura ulkosuomalaisnuorten palvelujen tarjoajana – selvitys tuo uutta tietoa 18 – 29 -vuotiaista ulkomailla asuvista suomalaista nuorista.

Lämmin kiitos selvityksen pohjana olevaan kyselyyn vastanneille! Kiitämme myös ulkosuomalaisia, ulkosuomalaisyhteisöjä ja -mediaa, Suomi-kouluja, suomalaisia ulkomaankouluja, seurakuntia sekä Merimieskirkkoa avusta kyselyn levittämisessä.

Seuraavaksi lähdemme kehittään nuorille suunnattuja palveluja: Suomi-Seura haluaa olla mukana matkalla, kun suomalaisnuorten siivet vievät heidät maailmalle!

Nuorisoselvityksen raportti 2019
Selvitys on suomenkielinen. Ruotsinkielinen tiivistelmä on sivulla 4 ja englanninkielinen sivulla 5.