Kuvassa on pyöräilevä perhe. Kuvan vieressä on teksti: Perhe maailmalla -hanke on päättynyt, työ jatkuu!

Kvs-säätiön ja Suomi-Seura ry:n kolmivuotinen Perhe maailmalla -yhteistyöprojekti on päättynyt. Yhteistyö ja projektin pilotointi olivat menestys! Suomi-Seura kiittää Kansanvalistusseuraa erinomaisesta yhteistyöstä!

Projekti ei toistaiseksi ole saanut erillistä jatkorahoitusta. Perhe maailmalla -verkkosivuston hallinta on vuoden 2022 alusta siirtynyt Suomi-Seuralle ja suosittuun blogiin on luvassa uutta sisältöä tänäkin vuonna. Koti toisaalla -Facebook sivun ylläpito päättyy. Perhe maailmalla -kuulumisia voi jatkossa seurata Suomi-Seuran Facebookin lisäksi kotisivujemme, Suomen Silta -lehden ja uutiskirjeen välityksellä. Osallistumalla webinaareihimme ja seuraamalla kanaviamme saat ajantasaista tietoa ulkosuomalaisille tärkeistä aiheista, kuten Suomi-koulujen toiminnasta ja paluumuuton tukemisen hankkeesta.

Perhe maailmalla -sivustolla pääset jatkossakin nauttimaan blogeista ja lukemaan vertaistuellisia tarinoita ulkosuomalaisten arjesta ja elämästä. Jos haluat itse osallistua blogin tekoon ja sinulla on juttuidea tai -toive, ole meihin yhteydessä (tiedote (at) suomi-seura.fi)! Tervetuloa seuraamaan myös Perhe maailmalla -sivuston sisarsivustoja Nuoret maailmalla ja Seniorit maailmalla! Löydät meidät myös Instagramista ja Twitteristä.