Muuttofirmat ja vuokravarastot

Travelcargo International Removals

Kansainvälistä muuttopalvelua yli 180 maassa. Suomesta ulkomaille sekä ulkomailta Suomeen. Jäsenetuna 50 € alennus kaikista kuljetuksista.
Tiedustelut: www.travelcargo.fi, info(at)travelcargo.fi tai +358(0)20-7856 660
Travelcargo International Removals, Manttaalitie 8, 01530 Vantaa.

Helsingin kotivarasto

Kotivarasto on vanhin  suomalaisomistuksessa oleva pienvarastoyritys (toiminta alkoi 1993). Kotivarasto sijaitsee Kehä I:n, Kehä III:n ja Lahdentien kainalossa Helsingin Malmilla Valuraudantie 3:ssa. Kaikki tilat sijaitsevat yhdessä tasossa ja ovat valvottuja, siistejä ja lämpimiä. Varastoille asiakkaat pääsevät joka päivä kello 6 – 24.
Suomi-Seuran jäsenille Kotivarasto tarjoaa nyt edullisen vaihtoehdon irtaimiston säilytykseen: Myönnämme 25% alennuksen neljälle ensimmäiselle kuukaudelle. EI mitään muita kustannuksia. Kaupan päälle asiakas saa lisäksi 10 tukevaa pakkauslaatikkoa.
Kotivarasto tarjoaa asiakkailleen BestRentin kautta pakettiauton kilpailukykyiseen hintaan tavaroiden siirtoa varten. Tarjousta ei pysty yhdistämään muihin tarjouksiin.
Kysy lisää +358 (0)502513 ja muista kertoa Suomi-Seuran jäsenyydestäsi:
Kotivarasto, Valuraudantie 3, 00700 Helsinki, www.kotivarasto.fi, kotivarasto(at)kotivarasto.fi

Pelican Self Storage vuokravarastot

Pelican Self Storage tarjoaa Suomi-Seuran jäsenille 25% alennuksen ensimmäisten neljän kuukauden vuokrasta. Seuran jäseniltä emme myöskään peri lainkaan aloitusmaksua. Pelicanilla on 15 toimipistettä pääkaupunkiseudulla ja Turussa. Säilytystiloja löytyy kaikkiin tarpeisiin yhdestä viiteenkymmeneen neliömetriin. Kaikki tilat ovat lämmitettyjä, erittäin siistejä, valaistuja ja tarkoin valvottuja. Katetut lastausalueet, lainattavat kuljetuskärryt ja huopalattia tekevät tavaroiden siirtelystä helppoa ja miellyttävää. Omalle varastolle pääsee kulkemaan kaikkina vuoden päivinä klo 05:30-24. Autamme myös muissa muuttoon liittyvissä asioissa ja myymälästämme saat edullisesti kaiken tarvittavan tavaroiden pakkaamiseen, säilyttämiseen ja suojaamiseen.
Soita +358 (0)207 007 700, niin autamme oikean tilaratkaisun löytämisessä.   www.tilaakaikelle.fi, info(at)pelican.fi