Lakipalvelut

Nikula Legal Oy

Nikula Legal on varatuomari Anne Nikulan kotitoimisto. Nikula Legal tarjoaa laki- ja veropalveluita. Annella on yli 30 vuoden käytännön kokemus tuomioistuimesta ja asianajosta, verohallinnosta ja pankkialalta. Anne hoitaa mm. varallisuuteen ja perintöön liittyviä asioita, sopimuksia,  yhtiöoikeudellisia asioita ja erityisesti veroasioita – kansainvälinen verotus myös.

Asiakaskunta muodostuu pääosin ulkosuomalaisista ja Suomessa asuvista ulkomaalaisista. Juuret vahvasti Suomessa, toimintaympäristö kansainvälinen. Sähköpostin avulla ja Teams/Zoom -neuvotteluin asiat hoituvat joustavasti ja nopeasti Suomen ja muiden maiden aikaerosta huolimatta iltaisin ja viikonloppuisinkin. Salattu sähköposti (https://securemail.nikulalegal.fi) tarjoaa turvallisen kanavan asioiden kertomiseen ja asiakirjojen lähettämiseen. Yhteistyö Suomi-Seuran kanssa on jatkunut useita vuosia. Seuran jäsenet saavat -20 % alennuksen palkkiosta.

Anne Nikula + 358 (0)50 3416562 / anne@nikulalegal.fi

PsyJuridica Oy

PsyJuridica Oy on lakitoimisto, joka hyödyntää laajaa psykologista asiantuntemusta oikeudellisten asioiden hoidossa.  Psykologisen tiedon yhdistäminen juridiikkaan on uniikki tapa hoitaa oikeudellisia ongelmia. Psykologinen osaaminen on selkeä etu ihmisten välisissä asioissa, etenkin oikeusjutuissa. Toimistomme juristit hoitavat muun muassa perheoikeudellisia (mm. avioero, ositus, avioehto), perintöoikeudellisia, työoikeudellisia, sopimus- ja vahingonkorvausoikeudellisia, rikosoikeudellisia ja asumiseen liittyvä oikeudellisia toimeksiantoja yksityishenkilöille, yhteisöille ja yrityksille.

PsyJuridican arvopohja perustuu ennen kaikkea vastuullisuuteen. PsyJuridicassa koetaan hyvin tärkeäksi se, että oikeudenhoito on asiakkaan hyvinvointia edistävää. Asiakkaan hyvinvointi on suoraan yhteydessä omaan ja työntekijöidemme hyvinvointiin.

Toimeksiannon hoitaminen Psyjuridicassa ei ole saa olla riippuvainen asiakkaan fyysisestä sijainnista. Olemme Psyjuridicassa panostaneet sen takia videoneuvottelujen laatuun ja sujuvuuteen. Psyjuridican henkilökunta on koulutettu yrityksen sisäisen koulutusohjelman avulla, jonka avulla olemme pystyneet viemään käytäntöön hyvät videoneuvottelutavat ja -menetelmät. Työntekijämme ovat sitoutuneet videoneuvottelustandardeihin, joiden laatimisessa olemme erityisesti hyödyntäneet psykologista osaamista. Tällä tavalla säilytämme korkean tason videoneuvotteluita järjestävänä lakiasiain- ja psykologitoimistona.

Psyjuridica tarjoaa erityistä palvelukonseptia ulkosuomalaisille, jossa käydään läpi asiakkaan tilannetta perhe- ja perintöoikeudellisessa asioissa. Voimme yhdessä sinun kanssasi kartoittaa tilannettasi ja muun muassa sitä, onko tarvetta tehdä asiakirjoja, varautua tiettyihin elämäntilanteisiin ennakollisesti ja mitä nämä elämäntilanteet tarkoittavat sinulle ja perheellesi. Tapaamisen hinta on Suomi-seuran jäsenille 245€ ( sis. alv) (normaalisti 322€).
PsyJuridica Oy – lakimies ja psykologi palveluksessasi

Asianajotoimisto Johanna Niskanen

Asianajotoimisto Johanna Niskanen tarjoaa oikeudellista neuvontaa perhe ja perintöoikeudellisissa asioissa.  Johanna Niskanen toimittaa esimerkiksi perunkirjoituksia sekä osituksia -ja perinnönjakoja. Johanna Niskanen laatii lisäksi myös erilaisia asiakirjoja, kuten testamentteja, avioehtosopimuksia, edunvalvontavaltakirjoja, lahjakirjoja sekä kauppakirjoja. Johanna Niskanen avustaa ja konsultoi asiakkaita perunkirjoitukseen, ositukseen –ja perinnönjakoon liittyvissä kysymyksissä, sekä toimii myös tarpeen mukaan käräjäoikeuden määräämänä pesänselvittäjänä -ja pesänjakajana. Johanna Niskanen avustaa asiakkaita lisäksi lasten huoltoon, tapaamiseen ja elatukseen liittyvissä asioissa.

Asianajotoimisto Johanna Niskasella on kattava yhteistyöverkosto Espanjassa, mikä mahdollistaa toimeksiantojen sujuvan hoitamisen myös Suomen ulkopuolella. Johanna Niskasella on valmius tavata asiakkaita myös Espanjassa erikseen sovittavana ajankohtana.

Suomi-Seuran jäsenet saavat -20 %:n alennuksen asianajaja Johanna Niskasen palkkiosta.

Johanna Niskanen +358 (0)40 739 9787 / johanna@niskanenlaw.fi