Kirja-avustukset ulkosuomalaisyhteisöille

Suomi-Seura ry avustaa ulkomailla olevia jäsenyhteisöjään jakamalla heille suomalaista kirjallisuutta. Kirjoja jaetaan 7-20 yhteisön jäsenmäärästä riippuen.

HUOM! Vuonna 2024 emme enää postita kirjoja, vaan ne tulee noutaa toimistoltamme (Mariankatu 8B, Helsinki). Kun noudat kirjoja toimistoltamme, sovithan noudon ajankohdasta aina etukäteen sähköpostitse. Lisätietoja: sonja.sorri@suomi-seura.fi

Kirja-avustuksen edellytyksenä on, että yhteisön jäsenmaksu on maksettu kuluvalle vuodelle.

Kirja-avustuksen määrä riippuu yhteisön jäsenmäärästä. Suomi-koulujen kohdalla jäsenmääräksi katsotaan oppilasmäärä. Kirjoja saa seuraavasti: 1-19 jäsentä/ 7 kirjaa, 20-99 jäsentä/15 kirjaa, 100- jäsentä/20 kirjaa.

Käsittelemme kirjatilauslomakkeiden henkilötietoja Avustusten tietosuojaselosteen mukaisesti.

Vuoden 2024 kirjatilauslomake