Kielikurssit ja koulunkäynti

Liiku ja opiskele Etelä-Helsingin kansalaisopistossa verkon välityksellä

Etäyhteydet ja monipuolistuneet aikataulut mahdollistavat osallistumisen erilaisille kursseillemme myös Suomen rajojen ulkopuolelta. Tarjolla on sekä etäosallistumismahdollisuuksia Punavuoren sydämessä järjestettäville kursseille kuin vain verkkoon räätälöityjä vaihtoehtojakin: erilaisia liikuntakursseja joogasta aikuisbalettiin sekä kieliopintoja etä- tai hybriditoteutuksina. Huolehdi hyvinvoinnistasi ja ilmoittaudu mukaan! Löydät kurssitarjontamme verkkosivuiltamme www.etko.fi ja sivuilla voit myös vaivattomasti ilmoittautua mukaan. Vaikka ryhmä näyttäisi olevan täynnä, voidaan etäosallistujia ottaa enemmän mukaan, joten jonoonkin kannattaa ilmoittautua!

Suomi-Seura ry:n jäsenet saavat kursseistamme 10 % alennuksen. Käytä ilmoittautuessasi verkkosivuston ostoskorissa etukoodia suomiseura, jolloin alennus aktivoituu.

asiakaspalvelu • customer service: Iso Roobertinkatu 20-22, FI-00120 Helsinki, 6. krs

RYTMIKÄS KIELI

Rytmikäs kieli tarjoaa tarjoaa musiikkikasvatusta ja pianotunteja ulkosuomalaisille perheille lasten kielen kehityksen tueksi. Musiikin harrastamisella on tutkitusti myönteinen vaikutus kielen oppimiseen. Suomenkielinen harrastus myös lisää altistusta kielelle. Coaching-palveluissa tarjotaan asiantuntijavalmennusta perheille kielen kehitykseen liittyvissä kysymyksissä. Perhevalmennus sopii hyvin suomalaisille perheille, jotka muuttavat ulkomaille tai perheille, joissa lapsi oppii toisen vanhemman kieltä kotona. Valmennuksen tarkoituksena on tukea vanhempien kasvatustyötä lapsen kaksikieliseksi kasvattamisessa.

Hanna-Mari Saari on Ranskassa asuva musiikkikasvattaja (MuM). Hän opettaa musiikkia ja pianonsoittoa sekä lapsille että aikuisille ympäri maailman etäyhteyksien välityksellä. Musiikin käyttö kielen oppimisen tukena kuuluu osaksi hänen opetusmenetelmää. FT Pia Ory on tutkija ja ratkaisukeskeinen valmentaja. Hän työskentelee Pariisissa Kieli ja kognitio-tutkimusryhmässä, jossa tutkitaan lasten kielen ja kognitiivisten taitojen kehittymistä.

Jäsenetu: Rytmikäs kieli tarjoaa Suomi-Seuran jäsenille 10 % alennuksen kaikista palveluistaan.