Hotell

Vandrarhem i Finland

Billigare logi på vandrarhem. 10 % i rabatt på övernattningar på vandrarhem runtom i Finland. Vandrarhem erbjuder resenärer hållbart, unik och gemenskapligt boende. Boka boende via www.hostellit.fi eller direkt på vandrahem.

Internationellt vandrarhemskort till medlemspris
Med ett internationellt vandrarhemskort har du tillgång till över 3 000 vandrarhem i runt 60 länder i globala nätverket Hostelling International (HI). Med kortet får du minst 10 % i rabatt på logi i alla vandrarhem i HI runtom i världen samt olika slags förmåner både hemma och utomlands.

Hostellit.fi
Facebook.com/hostellijarjesto
Instagram.com/hostellijarjesto

Hotel City Thessaloniki, Grekland

Billigt logi i Thessaloniki i Grekland. Hotel City är ett modernt, högklassigt hotell helt i stadskärnan nära en populär shoppinggata.
Förfrågningar: Hotel City, 11 Komninon Street, 54624 Thessaloniki, Greece
tfn +30 2310 26 94 21, fax +30 2310 27 43 58
city(at)cityhotel.gr, www.cityhotel.gr

Hotel de Gerstekorrel, Amsterdam, Holland

Ett hotell i finländskt ägo helt i stadskärnan i Amsterdam. Många av personalen kan också finska. Förmån på 15 % för medlemmar i Finland-Samfundet så länge det finns rum.
Damstraat 22, 1012 JM Amstrdam, The Netherlands
tfn +31-(0)20-624 97 71
www.gerstekorrel.com, info(at)gerstekorrel.com

Hotel Fiorenza, Rom, Italien

Billiga priser för medlemmar i Finland-Samfundet.
Via dei Mille 64, 00185 Roma (Piazza Indipendenza)
tfn +39-06 49 05 19, fax +39-06 44 57 373
hotelfiorenza(at)libero.it, hotelfiorenza(at)tin.it

Hotel Rivoli Jardin, Helsingfors

Hotel Rivoli Jardin i Helsingfors har följande specialpriser för medlemmar i Finland-Samfundet: vardagar (måndag–fredag) enkelrum 129 euro/d, dubbelrum 149 euro/d och veckoslut (fredag–söndag) enkelrum 119 euro/d, dubbelrum 139 euro/d.
Alla pris inkluderar frukost och skatter. De är i kraft beroende av bokningsläget. Bokningar: tfn +358-(0)9-68 15 00, info(at)rivoli.fi.
Använd koden ”suomi-seura” då du bokar för att få medlemspriset.
Ytterligare uppgifter om Hotel Rivoli Jardin: www.rivoli.fi.

Kodinvaihtoloma.com

Finland-Samfundets medlemmar får 30 % i rabatt på medlemskap i Kodinvaihtoloma.com. Du får rabatten med koden ”suomiseura”. Kodinvaihtoloma.com är finskspråkiga sidorna i nätverket HomeExchange.com. På dem betjänar nätverket sina kunder på finska och erbjuder dem alla de möjligheter som detta stora internationella nätverk medför. www.kodinvaihtoloma.com

Lumihilla Oy, stugan Ylläshilla av torrfura

Lumihilla Oy ger medlemmar i Finland-Samfundet 10 % i rabatt på hyran för högklassiga stugan Ylläshilla av torrfura. Detta erbjudande är i kraft tills vidare. Boka eller sänd en förfrågan i adressen info(at)lumihilla.fi och kom ihåg att nämna att du är medlem. Upplev en oförglömlig semester i Ylläs också i en större grupp!

Make Tourism

Globala hotellnätverket www.maketourism.com ger 5–10 % i rabatt.
Ytterligare uppgifter: info(at)maketourism.com.

Omena Hotels, Finland

Vad uppskattar du mest i ett hotell? Världens första självbetjäningshotellkedja Omena Hotels är för alla som allra mest vill sova gott. Hos oss kan du det i sköna handgjorda finländska sängar i ett bra läge i stadskärnan. Och du behöver inte oroa dig över priset – hos oss övernattar du alltid billigt. Med rabattkoden SUOMISEURA2017 får du dessutom 10 % i rabatt på sidorna www.omenahotels.com. Välkommen till Omena Hotels!

Urkin Piilopirtti, Pinsiö

Rabatt: 10 %.
Urkin Piilopirtti Oy, Sasintie 400, 39150 Pinsiö, tfn +358-(0)400 43 73 40
www.urkinpiilopirtti.fi, jyrki.sasi(at)mbnet.fi
Läge: 23 km från Tammerfors stadskärna längs riksväg 3 mot Vasa.
Våra tjänster:
– Ett konst- och naturhotell med 14 rum som blev färdigt år 2008.
– Bastuavdelning på presidentnivå för 28 personer inklusive en rökbastu.
– En paviljong för 170 personer.
– Kockarna i vår restaurang tillreder på beställning läcker mat för grupper i paviljongen eller bastun.
– Programtjänster, bl.a. naturvandringar, skojig motion på sportplanen, paintball, paddling och curling på vinteris.

Villa Santa Cecilia, Rom, Italien

Billigt logi.