Autovuokraamot

Autovuokrauspalvelut AviaRent

Suomi-Seuran jäsenille -15% alennus autojen vuokrauksista pääkaupunkiseudulla. Helsinki-Vantaan lentoasemalla ennakkoon varattujen autojen nouto ja palautus mahdollista 24/7. Toimitus ja nouto alueilla Helsinki – Espoo – Vantaa 0 €.
Tiedustelut ja varaukset: www.aviarent.firent@aviarent.fi , +358 400 590 600.
Kirjoita kampanjakoodi-kohtaan: ss2022, niin saat alennetut hinnat.

Autovuokraamo Scandia Rent

Scandia Rent -autovuokraamo tarjoaa Suomi-Seuran jäsenille vuokra-autoja
erikoishintaan myöntämällä jäsenille 10 % alennuksen normaalihinnoista.
Saat alennuksen käyttämällä kampanjakoodia SR10200 online-varauksen yhteydessä osoitteessa scandiarent.fi tai mainitsemalla Suomi-Seuran jäsenyyden varausta tehdessä (+358 300 870 100 tai www.scandiarent.fi).

Autovuokraamo Eurorent – Rent A Car

Eurorent on suomalainen autovuokraamo, joka vuokraa henkilöautoja, pakettiautoja, sekä pienoisbusseja. Auton saat kätevästi noudettua suoraan Helsingin ytimestä Töölöstä. Eurorent myös toimittaa autot sovitusti esim. Helsinki-Vantaan lentoasemalle.
Jäsenenä olet oikeutettu -15 % alennukseen nettivarauksista kampanjakoodilla ”Suomis15”.
Varaukset www.eurorent.fi, voit myös soittaa +358-(0)300 870 707 (0,89 €/min +pvm/mpm), tai laittaa sähköpostiin tarjouspyynnön pidemmästä vuokra-ajasta info@eurorent.fi.

Finn-Rent

Alennus -10 % nettihinnoista tilattaessa puhelimitse, mainitse Suomi-Seuran jäsenyydestä.
Henkilöautot, farkut, tila-autot, edustusautot, pikkubussit, pakettiautot.
Nouto ja palautus lentoasemilta 24/7 tai kaupungeista.
puh. +358 (0)400 981 609, info@finnrent.fi, www.finnrent.fi

Hertz

Hertz Autovuokraamo tarjoaa lyhytaikaisiin vuokrauksiin Suomi-Seuran jäsenille erikoishinnat Suomessa ja ulkomailla. Saat alennuksen käyttämällä varausvaiheessa Suomi-Seuran alennustunnistetta (CDP) 627659. Varaukset kätevästi osoitteesta www.hertz.fi, puh. +358 (0)200 11 22 33.

Pidempiaikaisiin vuokrauksiin valitse Hertz MiniLeasing, jonka minimivuokra-aika on vain 30 vuorokautta. Se on helppo, nopea ja joustava tapa hankkia auto tilapäiseen tarpeeseen. Lue lisää